Wednesday, November 01, 2006

semekom!!

Hari Raya menjelma kembali. Kali ni mcm aku bgtau sblm ni la, aku raye kat kmpg, kat Kelantan. Klu kat sane, Raye Pose x meriah sgt. Tu yg x best tu. Dorg klu Raye Korban meriah la. Aku lak dah biase hidup dlm msyrkt yg menyambut Raye Pose scr meriah giler. Mule2 rase boring sketla, tp lame2 ok gak. Yelah, 1st time raye kat sane. Keje aku tiap2 hari? Tgk kartun dgn adik2 sepupu aku la. Sume bdk2 kecik, aku sorg je 'bdk tua'. Hbs tu, bile nak tgk tv je, dorg tukar channel kartun. Tensen tol. Dah la dok u ni lgsg x dpt tgk tv. Lgsg dorg x kesian kat aku. In the end, aku pun joinla dorg tgk kartun.. Tu la keje aku time raye. Oklah, tutup citer pasal raye, w/pun masih dlm mood raye.... Mane taknye, final exam dah dekat... Aku pun skang dah ade kat upsi blk. Baru smpi tghri td. Penat pun x hbs lg nih. Nsb baikla paksu n maksu aku yg htr. Okla sket naik kete, klu naik bas lgla, rase cam nak patah pinggang. Dekat 8, 9 jam. Mane x rase cam nak patah pinggang? Exam aku start 6hb ni. Risau beb, satu hapah pu x bace lg ni. Rase cam x blh nak b'nafas je ni. Tp aku ni stail study last minit. Otak aku mmg x blh nak trime klu study awal2 ni. Tu yg aku risau. Byk giler woo nak kene bace. Klu paham x pe. Ni x, lgsg aku x paham. Payah la klu camni. Just wait n see jelah......

No comments: