Sunday, July 26, 2009

Trip to Pengkalan Balak, Melaka






Sabtu lps (25/7/09), aku & geng2 skola lame telah pon membuat pakatan beramai2 utk meng"enjoy"kan diri di Pengkalan Balak, Melaka. Oleh sbb aku sorg2 dr Tg. Malim, aku pon meng"import" sorg housemate aku utk join skli. So, pd date yg telah dijanjikan, ktrg pon telah mem"blah"kan diri ke sana. W/pon sambutan xbape nak memberangsangkan (ade yg amek exam hr Sbtu & Ahad, nk wat cmne =p), ktrg tetap gak keringkan ati msg2 utk pegi & w/pon pompuan 2 org je (termasuk kwn u aku 3 orgla jdnye kaum kami ni...), ktrg tetap gak pegi sbb bodyguard ramai.... Haha. Konvoi 3 kete je tp kire okla tu. Ni jelah antare gambar2 yg sempat aku snap dgn kamera aku.... Ape pon, yg penting bagi aku, kenangan ktrg kat sane. Bukan senang nk kumpul blk sahabat2 lame. Sume dah ade haluan masing2. Aku berharap sgt after this if ade lg reunion mcm ni, lebih ramaila ex-schoolmates yg bakal aku jmpe nnt...

No comments: