Monday, October 16, 2006

Minggu yang Paling Bz....

Askum.. huih, bz tol aku mggu ni. dr hr jumaat aku x tdo. msuk hr ni dah 3 mlm. demi nak menyiapkan final projek n assignment la ni. Lecturer aku pon satu, mule2 kate suruh htr 18 hb, pastu, xde ribut, xde taufan die suruh htr 16 hb lak! Hr ni ler maknenye.. 19 jam aku melangot siapkan drawing, folio, n ntahapekebendenye lg ntahla. Naik pening pale otak aku nih.. Smlm ade mjls bukak pose anjuran Kelab course aku tp ramai yg xgi. Camne nak gi, hati tgh risau beb! Rase cam nak nangis pon ade! Mane taknye, nak kene submit 4 keje skali gus.... Klu sikit2 xpe, ni 1 keje pon dah byk giler.... Mlm nnt lecturer aku srh submit sume works kol 8:30 mlm. Kelas time siang sume batal. Tu yg nak dgr tu tp bknnye blh rileks. Keje msh byk menanti aku utk menyiapkan mereka... Tulang tengkuk aku ni dah rase cam nak patah dah ni.. Klu die blh b'ckp, msti die nak mintak rehat.. Heheh.. Tp lps ni, sngla sket coz dah xde keje dah. Tggl tggu nak blk lg je. xbr beb. Ni ler 1st time aku dpt blk b'raye kat kg sblh mak aku, kat Kelantan. Seumur hidup aku mane penah lg aku raye kat Kelantan. Mesti best, dpt jmpe adik2 sedare aku yg tgh nakal2 tu. Huarghhh.... ngantoknyer!! Okle, mate aku dah tak larat nak bukak. Lps ni nak bgn, nak siapkan keje aku yg ntah bile la nak siap tu..... Adios Amigos!

No comments: