Tuesday, October 10, 2006

ntahapekebendentah

askum... i'm back......... 4 merepek once again. syok jugak klu merepek kat blog sendri ni. maklumle, sendri punye. aku pon xtau nak type pe. sbenarnye mate aku ni xleh nak pejam. tp dah nguap cam tahap dinosor dah ni. cet, main2 ye ko dgn aku, mate. nagntok tahap cipan dah ni tp x mau gak tdo2. tu yg aku ngadap bende alah ni pepagi bute ni. nak ngadap org, grenti dah tdo nye. nnt leh le aku ganti makcik guard kat bwh tu, jage penghuni2 KUO ni. oh ye, nmpk gayenye aku bakal jd org bz le x lame lg coz byk assignment nak kene submit. tiap2 hr le aku dok ngadap mmbr2 kat bgkl jhtn tu. mule2 msuk best le tp klu dah tiap2 hr dok kat situ, 12 jam lak sehari,mau x boring tahap dewa kura2. smpai aku pon xtau nak wat pe dah kat dlm tu. td time mmbr2 aku wat keje, aku bleh lak bantai tdo. mane x tdo, ngntuk seh.. aku x sedar lak bile mase la abg yg jage bgkl tu masuk daaa.. die pon pelik, awatla aku tdo. aku ckpla aku pening. tp mmg aku pening pon. pening yg xleh nak bgtau cemana (apsal aku asyik pening je ha? aku pon pening bile pikir pasal ni :P). nak wat cemana, bz aku ni, kalah bz wedding planner time ct n d.k. kawin dolu2 tu. die bz xper, dpt rm, aku bz, dpt penin.... huahuahua dahle, mls aku nak mengarut byk2. adios

No comments: