Tuesday, July 20, 2010

Pot Pet Pot Pet

Hhmm... Sekarang ni aku dah jadi penganggur terhormat. Nak dok umah je. Maleh nak keje. Korang kat luar sane jangan ikut fiil aku yang mantap ni. Hehe. Bukannye ape, aku nak ready untuk temuduge MOE nnt. (Kononnyelah tapi haram... Takde pon aku study ape yang patut. Dok melepak layan lagu, download movie, layan fb,& yang same waktu dengannyelah. Senang cite, aku ni memang malasla. Titik. Fullstop. Hehe.).

World cup pon dah habis. Aku memang puas hatilah Sepanyol menang setelah 3 lagi team yang aku sokong "bungkus". Ape daa, England, Argentina & Brazil awal-awal lagi balik umah jage anak bini. Tapi bende yang paling tak boleh diterime oleh palotak aku yang x brape nak betol ni ialah kekalahan Brazil. BRAZIL okay, BRAZIL. Lagi skali, BRAZIL. Memang macam mimpi ngeri betol. Tapi nak buat macam manekan, bola itu bulat. Macam kepale dorg. Haha... It's all depends on rezeki dorg. Klu ade, adela. Klu tak ade, balik umah, jage anak bini. That's all. As simple as that ler. Hehe.

No comments: