Friday, July 02, 2010

Aku Sudah..... Erm......

Salam Malaysia!!!! Haha. Erm, aku pon tak tau nak membebel ape dalam entri kali ni. Sekarang ni aku tengah lepak-lepak sambil wat part time. Alhamdulillah, ade gakla income masuk. Takdela aku dok klikpot-klikpot je hari-hari kat umah. Hehe. Alhamdulillah gak, aku dah 'selamat' mengisi borang penempatan (eGST). Aku pilih S'gor & Perak. Haha. Men boh je tuh. Lantak pi la dapat kat mane-mane pon, janji ade keje. Tapi cam tak caye je yang aku dah abes study. Kejap je rupenye 4 tahun ek... Aku rase skarang ni mase untuk aku huha-huha dah nak abes. Huhu, sedeynyer... Mane taknye, tak lame lg insyaAllah aku akan keje & cabaran hidop pon makin bertambah sbb aku akan masuk 1 lg level baru dalam hidop aku. Hmm, smoge sumenye berjalan dengan lancar. Amin... Dahla, aku malas dah nak membebel & merepek. Nak siap-siap ke tempat keje. Fuyyoo!!! Bunyik cam hebat je. Haha... See yaa!!!

No comments: