Tuesday, November 17, 2009

Beads & Sequin...

Selamat pagi semua. I'm okay & life has to move on. Beads & sequins. Lately, after habis exam ni, secara tak official nya aku ada "tugas" baru. Hhmm, entah macam manalah boleh jadi ni. Actually, aku memang minat dengan manik & labuci. Rasa puas giler bila satu-satu baju yang dijahit tu dah siap & hasilnya ada depan mata kita. Okay, memang agak susah sikitlah bagi yang baru nak belajar but once you guys dah agak tahu & reti macam mana nak jahit, gerenti korang akan rasa macam "gian" nak jahit manik banyak-banyak kat baju korang. Haha. Okaylah, kat bawah ni, baju kawan aku yang aku dah "blasah" dengan manik & labuci. =)










3 comments:

aba cenna said...

ok2 aku tempah dua pasang....;p

*tak sempat baca entry ni dah tak sempat nak balik umah ddah ni hehe...

Lydd Amzah said...

dua je??? cukup ke?? haha

Unknown said...

Ziarah blog kamu