Wednesday, November 11, 2009

Selesai...

Alhamdulillah, selesai juga akhirnya peperiksaan aku kat UPSI. Selama 3 1/2 tahun aku di sini, hari inilah hari peperiksaan yang paling memeningkan aku. Haha, mana taknya, pagi ada test JPJ then petang ada peperiksaan Penyelidikan Ilmiah. PENYELIDIKAN ILMIAH! Mak aih, dengar nama je pon dah pening. Apatah lagi nak jawab soalan. Dahla tak brapa nak faham. Haha... Walau apa pun, semuanya dah selesai. Sekarang ni just tunggu sahaja keputusan yang bakal keluar kelak & bersedia untuk latihan mengajar pada semester hadapan.









P/S: Aku dah lulus test JPJ kereta pagi tadi. Yahoo!!! Akulah orang kedua & perempuan pertama yang ambil test pagi tadi. Nervous giler beb tapi alhamdulillah, lulus juga akhirnya. Thanks a lot to all the tenaga pengajar terutamanya En. Man yang dah banyak ajar aku. Lepas ni, bolehlah jadi drifter & rempiter yang halal... Yeehaa!!!

No comments: