Monday, April 25, 2011

Jadual!!!

Aku sekarang memang seram bila dengar perkataan jadual. Aku rasa hidup aku sekarang based on jadual semata. Kat rumah ada jadual. Kat tempat kerja apatah lagi. Kadang-kadang naik tension aku. Asyik-asyik jadual, jadual, jadual, jadual. Sebabnya aku ni bukanlah orang yang suka terikat. Tapi disebabkan aku ni seorang yang berdisiplin, aku turutkan jua. Actually aku tak kisah sangat pun. Cuma bila ada yang membuatkan jadual hidup aku jadi porak-peranda, haa, memang aku rasa macam nak luku-luku je kepala hotak yang berkenaan.


Tapi mungkin jadual-jadual ni semua merupakan satu titik tolak untuk merubah aku menjadi seorang yang lebih positif, maksud aku, menjadi seorang yang lebih berdisiplin (walaupun aku memang budak baik yang berdisiplin, haha). Cuma, janganlah menunggangterbalikkan hidup aku. Tolonglah ya, aku pun nak menikmati kemanisan hidup juga. Al-maklumlah, mak masih muda nyah...

No comments: